Denizzzzzz 3. Ay kontrolunde doktor demir ılacına baslamamı soyledı ama cok erken degıl mı? Sız kacıncı ayda basladınız?
Denizzzzzz Muhteriz sanırım genelde 4. Ayda baslanıyormus.. buyuzden beklemeyı dusunuyorum ama kararsız kaldım