ejderyaaa 23 yaşındayım ve göz çevremde acayip derecede kırışıklık var ne yapmalıyım çok moralim bozuluyor bı önerisi olan var mı acaba
Kuzum2122 ejderyaaa bende 35 yaşındayım yeni olmaya başlıyor gibi pirinç maskesi yapıyorum bir hafta oldu memnunum valla dene bence
Nazliece ejderyaaa nemlendirici krem kullan özellikle gece yatmadan önce.göz alti kapatıcı kullanıyorsan ince nemlendirici özellikli ürün seçmeye çalış. Genetik değilse nemlendirici en azından azaltıyor.
E136Z136 Kuzum2122 pirinç maskesini hazır mi kendiniz evde mi yapıp sürüyorsunuz bilgi verebilir misiniz
Nazliece ejderyaaa yeni oluşmaya başladıysa Loreal yaş karşıtı krem var onla başlayabilirsin derinse lancome ürünleri baya iyi. Yine derinse hiç uğraşma Guzellik merkezinde artık kalıcı cozum buluyorlar.
Kuzum2122 E136Z136 Ben evde yapıyorum cildime şuana kadar asla içinde ne olduğundan emin olmadigim hiç bir şey sürmedim