Daha önce de bahsetmiştim bebeğim sarılık sebebiyle fototerapi aldı çıktı şimdi evde. Zaten bu sebepten dolayı sürekli uyuduğu için emmiyor. Emdiği zamanda süt tazyikli geldiği için bogazında kalıyor ve maksimum beş dk emiyor bırakıyor. Nasıl bir çözüm bulabilirim nefessiz kalma problemine? Hangi emzirme pozisyonunda olsam bogazında kalmaz ? Tazyik sıkıntısı nasıl geçti düzene girer ? Çok korkuyorum ememediği için sarılık tekrarlayacak diye 🥺😞