Sibel0401 Merhaba, 3 ay önce sezaryen doğum yaptım hala sırt ağrım devam ediyor. Sizin ağrınız oldu mu? Olduysa nasıl geçti? Önerilerinizi bekliyorum.
Sevdamavi Sibel0401 ben de olmadı kuzum alla alla genel oldum ama ben coğu kişiden duyuyorum sırt agrısını geçmiş olsun
Minitontik Sibel0401 merhaba ben 10 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Dikişlerimden daha çok ağrı acı oldu sırtımda. Henüz geçmişte değil. Bebeğimi emzirirken falan çok zorlanıyorum hep yatmak istiyorum. Nasıl geçecek bilmiyorum
KardelenYB Minitontik su kahve bitter çikolata bunları biraz fazla tüket vücudundaki ilacı çabuk atman gerekiyor.
Son_1453 Sibel0401 6 ay oldu sipinal sezeryan Doğum yapalı 6 aydık çekiyorum komple paslanmış gibi sporla biraz dağıldı ama bu seferde iğneyi yaptıkları yer kopuyor ne zaman geçer diye bende bekliyorum
Hilaldgsn Sibel0401 valla 15 yıl önce sezaryen olan halam da ağrısı geçmedi diyo beş altı sene önce olan halam da geçmedi diyo dokuz ay önce olan bende diyorum geçmedi ağrısı sanırım uzun süre kalan bi ağrı