bahar95 Bebeğim 2 aylık. Sol göğsüm ağrıyor galiba Mastit olduğunu düşünüyorum ağri bide biraz kizarik var Mastit geçiren anneler var mı ne yapsam acaba
May01 bahar95 geçirmedim ama kıyısından döndüm. Ilık su ile duşta masaj ve o göğsü tamamen boşaltmanız lazm sık sık onu rmzirin veya sağın. Sıcak su daha da arttırır demişti hemşire.
Benimo bahar95 bende üşütme ve ateş de olmuştu. Duş alın bol bol sağın öyle geçiyor. Doktor emzir demişti ama ben sağlığımda çok hafif iltihap gördüm o göğsümdeki sütü dökmek zorunda kaldım geçene kadar
Seda19 Hayalims ben iki gündür bunu yapıyorum ilac gibi cekti ağrıyı emzirirken ağlıyordum dün oldu hemen lahana attım buzluga dondukca göğsüme kızaran yerime koydum acıyı cekti şuan çok az bi ağrım kaldı lahanaya biraz daha devam edersem atlatmış olurum insallah
Sevdamavi bahar95 ateş cıkıp kızarıklık olursa acile gittiğin de antibiotik veriyorlar titreme yapıyor sıtma gibi demek ki senin daha tam tıkanmamış o yüzden o göğsünden bolca emzir süt sagma makinen varsa sag boşalt o göğsü lahanayı kaynatıp ılıtıp göğüslere de koyıyorlar o da cok iyi geliyomuş.duşta masaj yapanlar var duşta yine göğsü aşağıya doğru tarakla tarayn var ben de titreme olunca direk sağıp boşaltıyorum göğsümü.netten bak emzirme şekli var mastit olunca bebek o yönden tutulunca göğüs tıkanıklıgı gidiyor
Zeynepsevgi bahar95 canım sıcak duşa gir suyun altında tarakla yukardan aşağıya tarar gibi yavaşça tarakla masaj yap beyaz lahananın yapraklarını göğsünü kapatacak şekilde dondur sonra üzerine kapat buzu çözülene kadar beklet ve sık sık emzir istersen makinan varsa sağ ben öyle geçirdim çok ağrı yapıyor o
Seda19 bahar95 gitmedim ağrı geçti kızarıklık da geçti devam etseydi gidecektim sadece bir gün sürdü suan biraz daha iyiyim lahana iyi geldi
Merveyagmur Emzirmeden önce sıcak kompres yapın, masajla sağın biraz. Sonra yine sıcak havlu ya da sıcak su torbası koyarak Ters emzirin, geçmiş olsun 🙏
Dery bahar95 1 kere oldum 2 kezde ucundsn döndüm. Yatarak emen bebeğim göğsümu tam bosaltamamisti. Önce pozisyonu değiştirin. Ben çanta tutuşu denilen pozisyonla birkaç kez emzirdim rahatladı. Duşa girin sıcak suyun altinda kalın biraz. Ateslenince doktors gittim ve Aksef antibiyotik verdi içer icmez kendime geldim. Çok kötüydü. Geçmiş olsun