2 saatte bir süt sağıyorum 30 ml kadar süt çıkıyor pompada biriken sütü buzdolabına koyuyorum 2 saat sonra tekrar sağıyorum buzdolabına koyuyorum 2 saat sonra tekrar sağıyorum böyle böyle pompanın altına süt tamamen dolunca (150ml) süt saklama poşetine koyup buzluğa öyle atıyorum bişey olmaz demi