Aybars2020 Sedaa50 bende bekliyim. Trendyolda yorumlar guzel gibi. Ne zaman geliyormuş A 101 e birde fiyati nedir acaba 🤔
Merve_96 Sedaa50 2 buçuk 3 ay kulanabildim bir daha asla kullnamadım vakum gücü yeterli gelmemeye başladı 🤷♀️
May01 Sedaa50 2buçuk aylığız. Ben de kullanıyorum bimden almştım çok memnunum. Ama sık kullanmıyorum günde 1 kere veya 2 güne 1 falan. Bi sıkıntı yaşamadm gayet güzel.