Zeyna_ Melinastro benimde 3 aylık. Gelişimi iyi olmasına rağmen Doktorum 3 gün önce oturtma daha erken dedi.
Benimo Melinastro benimki de istiyor ama oturtmuyorum sadece kucağımda dik oturtuyorum tam popo üzerine değil onu da seviyor
Irmak21 Melinastro benimkide öyleydi dirsekleri ile kalkmaya çalışırdı yatırınca ağlardı ama erken maalesef
Cookanne Melinastro ben kucağımda minik minik o pozisyona yakın durdurdum. Şimdi bugün 4.ayımızdayız kucağımda oturuyor. Oturabilir dedi doktor minik minik. Çünkü gelişimine ket vurmayın diyor. Eğer oturmak istiyorsa o cocuk ona hazırdır diyor.
12-ab Cookanne bizimki de aynen böyle söyledi, ufak ufak kucağımda oturtuyorum Zaten keşif dönemimde etrafı rahat izlemek gözlemlemek istiyor önüne geçmemek gerek💐☺️
Elifdurununannesi Melinastro bence daha çok erken kemikleri süt daha onun tam oturmadı ki canı yanar biraz daha sabretsin yaramaz 5 aydan sonra oturabilir oda en fazla günde yarım saat 8 aydan sonrada sinirsiz 😊
Ssc Melinastro YouTube da Dr Osman gönülal var o destekli bir şekilde oturabilirsiniz dio 3.aydan itibaren, bana da erken geldi ama en iyi kendi doktorunuz bilir