Benim kızımın da basta yüzünde vardı sonra vücuduna attı.kortizonlu krem verip gönderdiler hep geçti sonra bir daha tekrarladi.1 aydır süt alerjisi diyetindeyim.henuz bıle geçmiş degil alerjisi olan şeyleri tam tespit edemiyorum.Sizin oyle değildir umarım cok zor cunku