ilkgozagrimmmm Merhabalar canım ben çok uzun süre baby me kullandım ama başlamadan önce e bebekte çalışan bayan arkadaş bana deneyin beğenmezseniz getirirsiniz dedi iki numara ile başladım memnun kaldım 4 numara geçince açtım kullandım yine neyse bi baktım yan lastikler kopuyor bir oldu iki oldu üç oldu derken bir gün eşimin de elinde kalmış gittik söyledik değiştirdiler alırken de kendi ürettikleri bez olduğu için iade alabileceklerini söylemişlerdi yani bi şansını dene derim