Benim bebeğim de 2 ay 10 günlük ve ilk bir dk emiyor daha sonrasında memeyi sakız gibi uzatıyor, sütüm az zaten gelmiyor heralde diyorum bir bakıyorum geliyor. Kendini kasıyor geriniyor artık o kadar çok acıyor ki memem ağlayacağım. Emmemesinden dolayı zaten sinirlerim bozuk. Bu da meme reddi midir?