Aleynacebi Merhaba sevgili anneler kefir oğluma içirmeye başlayacağım hangi marka önerirsiniz en doğalı hangisi ?
metehanmom_ Aleynacebi altınkılıç alıyorum canım, 9 aylık oğlum meyveli de aldık ama sevmedi sade içiyor oda gönülsüz gönülsüz oyunla şarkılarla ekşi geliyor heralde 🤷🏽♀️😊
Oblomovv Kesinlikle kefirzadem markası. Migrosta satılıyor. Google Arama butonuna marka adını yazarak gıda dedektifinin yorumunu okuyabilirsiniz.
Oblomovv Asell2608 evet içebilir. Benim bebeğim 8 aylık veriyorum. Çay bardağının yarısından daha az. Pek severek içmiyor ne yazık ki bu yüzden meyveyle karıştırıp vermeyi deneyeceğim, çünkü kefir cidden çok faydalı
Oblomovv Asell2608 evet içime hazır en doğal kefir markası. Ben de instagramdan bir hemşirenin paylaşımı sayesinde keşfettim. Fiyatı diğer kefir markalarına göre biraz pahalı ama😔
Asell2608 Oblomovv 1 günde sadece cay bardağının yarısından daha az içmeli dimi şişe açıldıktan sonra nekadar sürede tüketilmeli acaba
Oblomovv Asell2608 yani ben öyle veriyorum 1 yaşından sonra 1 çay bardağı diyorlar çünkü. Her gün vermiyorum o yüzden her gün çay bardağının yarısından az verin diyemem. Bir gün yoğurt bir gün kefir şeklinde gitmeye çalışıyorum. Kefir 3 gün içinde tüketilmeli açıldıysa🤗