sutlukahve07 leylimleylim benimki 3 aylık oldu yeni başlıcam ama yenidoğan aparatı varsa istediğiniz zaman koyabilirsiniz.
Egeniinannesii 6 aylık olduk havalar yeni ısınıyor mamadustan aldım yarın aşıya götüreceğim aşılı ayakla dönüş zor olur mu diye düşünmeye başladım 🤷♀️