Mom987 farkeder . Benim kızımda 18 aylıkken kelimelerin ilk iki harflerini soylerdi. Kapı ka, masa ma gibi 😀 tabi o dönemde izliyordu günde yarım saat falan. Onu tamamen kesince cocuk 4 ay sonra net olarak konusmaya başladı. Şuan baya bizim gibi konusuyo yani😀 noroloji dokoruna goturmuştum onu bi sebeple ordaki doktor dediki cocuk tam olarak konusana kadar net bi sekikde kendini ifade eden kadar asla TV tablet renkli ekran yok. Ne demek istediğini o donem daha iyi anlamıstım👍bide hercocuk cidden farklı. Onu ayırt etmek lazım