Arkadaşlar öncelikle lütfen yargılayacaklar postum dan uzak dursun. Zaten çok üzgün ve stresliyim.. 13 ay 25 günlük erkek bebeğim var. Bebeğimde babıldama vardı, sonrasında dede, anne, mama, meme gibi kelimeleri kullanıyor. 9 aylıkken adım atmaya başladı, 10. Ayda yürüdü. Önceleri arabaların tekerleğini hep döndürüyordu. Şuan eskiye nazaran daha az döndürüyor arabayı normal sürmeye de başladı. Hergün saçını tarıyorum, geçen gün tarağı eline verdiğimde kendisi saçına götürerek tarar gibi yaptı saçını. Buna çok sevimdim. Dışarıdan geldiğimde koşarak gülerek bana doğru koşuyor. Annemi babamı biliyor. Dışarıdan geldiklerinde onlara da koşuyor. İş yapacağım ve yemek yedireceğim zamanlarda video izlettim en büyük hatam bu diyebilirim hala vicdanım sızlıyor:( gelelim yapamadıklarına bana bakıp gülümsüyor ama böyle uzun süreli gözlerime bakmıyor. Adını çağırdığımda hiç bakmıyor ama dinlediği şarkılardan bir kısımla seslendiğimde örneğin, lalalala anında bakıyor, dün amcamda seslendi oğluma oğlum hiç bakmayınca bu daha adını bilmiyor mu filan dedi çok canım sıkıldı gerçekten günüm zehir oldu diyebilirim katiyen bakmıyor. İnternette 1 yaş sonrası istediği şeyi parmakla gösterir diyor. Oğlum onuda yapamıyor bay bay yaparken elini sağa sola sallayacağı yerde asağı yukarı sallıyor. Bu şekilde de olunca sorun olacağı yazıyor internette. Adına bakmaması zaten en belirgin özellik. Çocuk piskiyatriden randevu almayı düşünüyorum. Nasıl teşhis konuluyor neyle karşılaşacağım lütfen yardımcı olur musunuz. Annem babam bir şey yok çocukta evham yapma diyor. Ama otizmle ilgili videolar izlemekten, post okumaktan başka yazılar okumaktan kafayı yemiş durumdayım. Kendime engel olamıyorum. Her seslemdiğimde ve bakmadığında kahroluyorum. Bugün iki kere seslendim baktı tesadüf mü oldu bilmiyorum kafam çok karışık 😔