İyi akşamlar hanımlar. Eşim açıktan lise okuyor, önümüzdeki sene lise bitiyor çok şükür. Üniversiteyi de uzaktan okuyacak, dil bölümü düşünüyor. Şimdi ben biraz araştırdım tyt ve dil sınavına girmesi gerekiyormuş, dil sınavı tamam ama eşimin matematiği sıfır. 1 senede çalıştırsam ne kadar yeterli olabilir? Ve burs işini nasıl yapacağımı bilmiyorum, bilen varsa bilgi verebilir mi?