Wolverine Lady doktor yeterli depolalari iyi diyene kadar devam ediniz. 9.ay veya 1 yaşta kan tahlili yaparlar.
Bilgeninanasi Lady mesela bizim kalsiyum yuksek cikti, demir ve d vit depolari da normal oldugu icin ikisini de biraktik. 12.ayımızdaki kan tahlillerimizde cikti bunlar su an 13 ayligiz.
Lady Wolverine yapıldı normaldi ama içir yada içirme gibi birşey söylememişlerdi ve ben hala içiriyorum 1 yaş 3 aylık felan oluyor
Wolverine Lady kan değerleri iyi demir ilacını bırakalım dedi bize. D vitamini şuan dışarı çıkamıyoruz diye devam ediyoruz.
NehirElaninAnnesi Ben bebeğime sadece d vitamini ceriyorum demir çin bişey vermedi doktor ben demir hapınkullanmaya devam ediyorum hala bebeğim 3 buçuk aylık. Ekstra bişey vermeme gerek varmı bebeğime ?