Kızlar Philips lumea ıpl aldım kullanan varsa memnun musunuz acaba ve nasıl kullanıyorsunuz? Eşim gelecek 12 güne kadar ilk defa salı günü kullanıcam. Sizce geleceği zaman ağda yapmak mı mantıklı yoksa cihaz geldiğinde kullanmak mı dökülme ne sürede oluyor?