Mesmes Gündüz memeye gelince çılgınca ağlıyor. Sadece çok açsa emiyor. Gece de yarım saatte bir emmek istiyor. Gece kaç kere uyandığımı sayamıyorum. Var mı bizim gibi bir çılgın daha. Gündüz meme reddi mi bunun adı 😄
Asi-ka Mesmes tek değilsiniz bizde öyleydik şuan 6 ayı geçti gece emiyor ama sütüm azaldı iyice bir kez daha emiyor diğerlerini mama veriyorum 😞