Merhaba Kızım 14 aylık yeni bir aydır emeklemeye başladı tutunup kalkmaya çalışıyor yeni yeni zaten oturması da 8 buçuk ay falan geçmişti tam oturması desteksiz Elinden tutuyorum parmakların üzerine basıyor yürüme arkadaşımla yürütmeye çalışıyorum gitmiyor Biraz geç kaldık sanki sizlerin bebekleri ne zaman yürüdü