Kızlar 2 hafta önce âdet oldun bu daha yani tuvalete girdiğimde kan geldi ama abarticak şeklde degil lekelenme seklinde neden olabilir spiral ile korunuyorum kaydımı acaba 1 ay sonra kontrole çağırmışlardı ama gitmedim çatal çok geriyo beni haftaya kontrole gidicem neyin nesi anlayamadım spiral taktirip bu şekilde olan oldumu