Merhaba annelerrr☺️ 7.ayda başlayan ek gıda reddimiz için 1 yaşına kadar doktor doktor gezdik fakat aşamadık oğlum hiçbir şey yemeden sadece mama içerek aylar geçirdi. Ta ki bir beslenme uzmanına danışıp, doktorumuzdan onay alıp mamayi aniden konuşarak kesene kadar. Şükürler olsun yaklaşık 3 gün ağladı ama oğlum şuan her şeyi yemeye başladı.
Aynı durumu umarım yaşayan yoktur ve olmaz ama varsa inşallah size bir yol göstermiş olurum☺️🙏