AnneeeeleeeRRRRR
Oğlum 2 hafta önce burun akıntısı ve soğuk algınlığına yakalandı.Bu 2 hafta içinde başka badirelerde yaşadık.Halen burun akıntısı devam ediyor yani 2 haftadır şuanlık başka bi durumu yok
Sizce neden bu kadar uzun sürer
Endişelenmelimiyim
Sorcak etrafımda kimse yok
Evham yapıyorum
Doktora gitmeye bile korkuyorum
Bana yardımcı olurmusunuz?