İyi akşamlar. Ek gıdaya yeni geçtik. Patates tadımı yapıyoruz falat oğlum ağzına değer değmez öğürüyo. Çok zorlanıyo. Öksürüyo boğulacak gibi oluyo. Çattalla iyice ezip bi kaç damla zeytinyağı ve anne sütüylede kıvam veriyorum. Normal mi ya bu şekilde olması?😓