Fatmanaz benim tek göğsünün ucu var diğerinin yok denenmis arkadaslarim var mutlaka cikiyor birde devamli her emzirmeden sonra veya her siringayla cekisten sonra krem surun ne kadar sık krem surerseniz okadar çabuk acısı ve agrisi gidiyor yara olmuyor benim gogus yaralarim 3 4 gun surdu sonra gecti ve iki göğsümüzü esit verin ben eşit veremedim biri kucuk kaldi biiri buyuk. Emzirmediginiz gogsunuzu mutlaka sagin pompayla sut kalmasin goguste yoksa maksist olursunuz yani aksesuar meme sut kanallari dolar ve koltuk altiniz sert ceviz buyuklugunde siser ve agri yapar. Sonra sıtma tutabilir allah korusun