DenizSerap Lina_06 aaa benim oğlum çok seviyor 18. Ay itibariyle bitirdik doktor fortini verdi ama galiba onu sevmedi oglum. Aromalısını yazacak doktorumuz tabii kilo alımı fena degil sadece takviye olsun diye yazdı. 1,5 kg gerideyiz sadece.
Alpkk Lina_06 benim bebeğimde çok çok zor alıştı içine pekmez yada vanilya şurubu koymayı önerdi doktor
Ado Lina_06 canm biz günde iki kutu bitiriyoruz kızım 14 aylık az önce 120 cc içti içine pekmez damlatıyorım severek yiyor
GzmEyll Benim kızıma da yeni başladık yemeklerden 1 saat sonra ılıtıp 30 cc kadar veriyorum bazen içmiyor bazen içiyor . Doktorumuz günde 1 tane dedi. Ondan muhallebi filan da yapılıyormuş
Lina_06 GzmEyll 30 cc yedirerek günde 1 sise bitirebiliyor musunuz. Ben zaten hep muhallebi şeklinde veriyorum ama onu bile zorla ağzını acmiyor
Belis_ Benim arkadaşım similac higt enerji kullanıyor o açıkacagızamana doğru yatırıp uyku arasında biberonla veriyormuş
DenizSerap Belis_ oglum çok hareketli bir çocuk iki ayda 1 kg ancak yanı ve çok yavaş kilo alır. 19 ayına girecek 1 hafta sonra 11 kg bile degil henüz bize aman çok iyi geldi diyemem benim için iştahsız zamanlarda kurtarıcı oldu diyebilirim. İcine muz blendardan geçirip ekleyip verin isterseniz
DenizSerap Mom010 infatrini 0-18 ay arası bebekler için ama kilo alımı az olan ya da takviye kullanmak isteyen daha büyük bebekler için veriliyor fortini.
DenizSerap Lina_06 bize günde 1 tane dedi doktorumuz 200 cc ara öğün gibi veriyordum. oglumun kilosu geride ama boyu çok Önde doktorumuz da benim için gelişim kriteri kilo degil boy dedi.