Eise Normalde tüm yorumları okuyup detaylı inceleme yaparak alışveriş yapan biriyim şu an bebeğim 2 aylık olduğu için zaman bulamıyorum robot süpürge hangisini önerirsiniz bütçem max 4000 TL roborock s5 max nasıl
Fatos2552 merveyyoruuk bende 2800 e düştü aldım üç gündür kullanıyorum gerçekten bende memnunum şimdilik 😇
nazatamina Viomi v2 alin inanin hic bir fark yok bosuna cok para vermeyin evim dublex kullaniyorum 5 tane harita ic farlkli supurme silme supurmeve silme ortak modu var ben 2500 e aldim simdi daha da uygun
merveyyoruuk Eise Arkadaşımda aldı geçen süpürgenin dili çince dediklerini anlamıyor benimkinde türkçe özelliği var mesela. Hepsi aynı gibi duruyor ama özellik olarak çok farklılar iyi araştırın derim.
Tatlican nazatamina anladım. bizimkisi 9.5milim benimde giriyorda kardesimin koltuk biraz alcak oda arastiyor iyibirsey olsun diye oyuzden sordum