Kızlar en erken gebelik belirtileri ne hatırlıyo musunuz? Yani daha adet geckmesi olmadan önceki belirtiler. İşte bulantı mı,kasık ağrısı mı, bel ağrısı mı, baş dönmesi mi, kusma mı. Adet gecikmesinden önce size neler olmuştu belirgin? Eskilerden duyduğunuz, mantıksız gelen belirtileri bile yazabilirsiniz. Yani işte yürüyüşü iki yana sallanaraktı hamiledir kesin diyenler, işte kirpiği çiftleşmiş kesin hamiledir diyenler.. bütün hurafe bilgilere açığım şuan 😄