Kızlar aventi herkes önerdi e-bebekteki kızda avent üstüne yok dedi ama hiç memnun kalmadım açıkcası hem bebek çektikçe geliyor diyor fakat damlatıyor baya ve bebeğim rahatça çekiyor hatta bi ara meme reddi bile yaşadım ve sütümü geçenlerde sağıp koydum ısıtmaya kapağını kontrol ettim fakat bildiğin kapak atıyor bikaç kez çocuğun üstüne baya bir aktı var mı başına gelen açıkcası biberon ihtiyacım var ama ne alsam bilemedim ya Lansinoh mu denesem diyorum