Efeninannesiii02 Kizlaar bebeğim 7ay 19 günlük geceleri sık sık uyanıyor gece yatirirken mama veriyorum ama pek doymuyor siz neler önerirsiniz???
Mom077 Efeninannesiii02 Valla benimki de öle ama acıktıgı için uyandıgını düşünmüyorum alıskanlık ve huy edindi sanırım diye düşünüyorum bazen mama vermek için hazırlıyorum almıyo mamayı çünki
ikizbabymom Efeninannesiii02 açlıktan değil bacım o alışmışlar benimkilerde öyleydi en son saat başı kalkmaya başladılar
Yeliz26 Sabret canım. Benim kızım da öyleydi uyurken yedirirdim uyuduktan 30 40 dk sonra kalkardı mama yerdi bazen de yemezdi. Huy ediniyorlar. 1 yaşında bıraktı bu huyunu. Bi de 100 cc den fazla içmezdi kesinlikle az yediği için de gece acıkıyor olabilir
Yeliz26 Efeninannesiii02 ben Aptamil veriyorum hep. Ama pirinç unundan yapcam artk kendim. Daha doyurucu olur diye düşünüyorum oğlum pirinç unu yediğinde uyanmıyor