daisybebek Kızlar 120 ml sağıp stokladığım sütü biberona boşalttım ben şok 60 ml görünüyor😓 geçen hafta da 80 yazanda da aynısı oldu var mı denk gelen kendimi kötü hissediyorum 😞 Akmadığına eminim
sedasnglr93 daisybebek biberondaki ölçüyle poşetteki ölçüler aynı değil canım onu bende fark ettim ☺️ ben biberona göre yazıyorum
daisybebek sedasnglr93 Allah Allah çok enteresan değil mi ben direk poşete sarıp stok yapıyorum ne bileceğim onun ne kadar geldiğini vallahi moralim bozuldu çocuk doymaz ki onunla
daisybebek Feyyyzza şimdi biberondan poşete döktüm 30 ml farkediyor, bir de poşeti kaptınca da ml yükseliyor orda da ben hata ettim sanırım ikisi birleşince yarı yarıya yapıyor offf
Mbal Poşetten dökünce azalıyor. Biberonu farklı. Ama sanırım biberon doğru. Poşet sonuçta stabil bir şey değil. Komple doluyken dik koyduğunda neyse o poşette.