Bende burdaki anneler gibi ilk anne olacağımı ögrendigim anda happy mom bebegim doğdugunda ise happy kidse geçtim.
Benim de her anne gibi bir çok hayalim vardı.İlk bebegimi kucagıma almak gibi ama bebegimi ilk kuveze aldılar sezeryan olmuştum o halde ben yanına gidiyordum sütüm inmedi az geldi emmedi beni ertesi gün çıkardılar bebegim 1 hafta kaldı hergün 30cc anca süt sagardım eşim 1 saatlik mesafeydi hastaneye götürdü.Şükür evimize gelmiştik ama bebegim halen emmiyordu 40 günlüktü hastaneye gittigimizde üfürüm duydular dediler 10gün sonra kardiyoloğ gelecek o zaman gelin dediler. Gittigimizde doktor çok geç degil iyi olabilir dediginde donup kaldım ağlıyordum dediler kalbinde iki delik anjio ameliyat acil bir sürü hastane aradık en iyisi olsun evladımız iyi olsun dedik Başkent Hastanesiydi seçimimiz ameliyat için gün verdiler ameliyata 20 gün kala 3aylıkken zature başlangıcı dediler normal bebeklere göre çok yatkın oluyorlarmış hastalıga.Acile gittik yatışı oldu her geçen gün iyi olacak derken bebegim entübeydi cihazlar olmadan nefes alamıyordu doktor sevk dedi hastane bulamadık kovid yüzünden en son Hacettepe Hastanesi kabul etti doktor sevk günü eşime yaşama şansı %10 burda ambulansta veya gittigi hastanede vefat eder demiş ambulansa bindiklerinde kalbi durmuş ve indirip müdahale ettiler bebegim hayata döndü tekrar ambulansa bindik ve 3 saat sonra hastanedeydik ordada kalbi durdu geri toparladı bebegim çok şükür o kadar iyi ilgilendiler ki ama ordaki doktorlarda zor dedi anjio oldu ve iyileşmeyi başardı.Kalbi içinse 5nisana gün verdiler yatış yapacak bebegim siz annelerden dua istiyorum çünkü ben bunların hepsini buraya yazdım ve annelerin dualarıyla bebegim iyi oldu inşallah birgün buraya bitti bin şükür bebegim artık sağlıklı demeyi Allahım bana da nasip etsin. Kimseye söyleyemiyorum çünkü herkes benim kadar üzülüyor o yüzden buraya yazdım hakkınızı helal edin