Bugüne kadar verdiğiniz bilgiler ve destek için teşekkürler.
Uygulamayı siliyorum, çünkü bangır bangır bir anda çıkan reklamlar yüzünden bakamaz oldum içeriklere.
Genelde bebeğim uyurken giriyorum. Yanımda uyutmaya çalışırken her defasında uykusundan uyanıyor.
Konuyla ilgili geribildirim de yapmıştım, fakat dönüş yapılmadı.
Kazanç sağlanması gerektiğinin farkındayım, reklamlar çıkmadan bir uyarı olabilirdi ya da farklı tarz reklam geçişleri sağlanabilirdi.
Buradaki herkese bebişleri ile mutlu, sağlıklı günler diliyorum.