Selam kızlar bebeğim 8 aylık dün aptamil kaşık maması aldım az önce yaptım kutuda yazana göre ama çok fazla oldu haliyle bitiremedi bebeğim kutuda yazan 150 ml su 5 kaşık mama. Siz nasıl yapıyorsunuz yarima indirsem ölçüleri diye düşünüyorum ama nasil yapsam bilemedim