Premamom bende pre annesiyim kızım 10gün kaldı küvözde. Size tavsiyem hastane tipi makine kiralayın. Çok verimli şekilde sütü çekiyor. Gece gündüz atlamadan 15er dk her iki memeyi sağın. Başta zaten kolostrum denilen katı kıvamda süt gelecek. Onları şırıngaya çekin. Süt poşetine koyup hastaneye gönderin. Günde en az 5 lt yakın sıvı almalısınız. Boza, hoşaf(kuru incir, kayısı, dut karışık), bol su içmelisiniz. Sütüm gelecek diye motive edin kendinizi. Bebeğiniz sağlıkla eve gelene kadar bol bol uyuyun dinlenin. Allah kavuştursun 🧡