izmir3535 14 subatta 38+3 haftada dogum yaptim.normalde 25 subat gosteriyordu tarihi.simdi atak hafyasi ne zaman biri bana anlatabilir mi?
Eeisitan izmir3535 internette atak haftası hesaplama sayfaları var orada 25 şubatı doğum tarihi olarak yazarsanız atak haftasının hangi günlere geldiğini öğrenebilirsiniz