Mehmetalininannesi ben bikaç gün önce açtım aynı postu çok geçmiş olsun mastit sanırım hastaneye gidip serum yedim ama akşama kadar aynı şekilde devam etti sürekli emzirdim masaj yaptım sıcak suyla sıcak havlu filan koydum ertesi güne hafifledi acısı bugün üçüncü gün çok az kaldı sen de mutlaka sağ ya da emzir ve sıcak bez koy geçmiş olsun çok kötü bir durum