Esraaaanef çok güvendiğimiz bir çocuk doktoruna götürdük özelde o verdi ve hiç bir şekilde zararı yok dedi bu hapın damlasını hatta bebeklere reflü için veriyorlarmış ben doğum yaptıktan sonra hastanedeki doktor da al mutlaka bu ilacı sütünü arttırır demişti kadın doğum doktoruma da çok güveniyorum ben o yüzden aldım kullanıyorum ondan mı bilmiyorum ama ben 10. Gündeyim doğum yapalı sütüm iyice çoğaldı emziriyorum kalanı sağıyorum