Canım ben bio ve aguline kullandım ama aguline çok işe yaramadi bio çok işe yaradı bizimkinde bağırsak düzenleyici bence kullan ben sıcak su torbası hayat kurtarıcı oldu sabah akşam orta sıcaklıkta altına birakiyirdum yakmadan bebisi çok iyi geliyordu dikkat et ama terlmesin bacak hareketlerini bol bol yaptır çok işe yarıyor bir de tut kurusunu kaynatıp beş dk verirsen suyunu çok iyi geliyor yediklerine dikkat etmelisin ve bol bol zencefil rezene nane icmelisin iyi geliyor geçmiş olsun şimdiden 😊