Sezeryanla doğum yaptım 38. Haftada bebeğim biraz boyu uzun ve kilosu olduğu için doktor kendini sıkıştırmış dedi ve burnu basık doğdu. Daha sonradan baya topladı burun ama şuan yayvan ve ucu düşük gibi duruo 16 günlük daha. Kbb gördü bi sıkıntı yok kıkırdak kısmı dedi acaba başına gelen var mı ya da burun kilo aldıkça kendini topluyormu . Böyle birşey yaşayan varsa paylaşırsa sevinirim.