Kızlar 20 günlük bebeğim var emziriyorum doğumdan 2 hafta önce kremi 2-3 gün aralıklarla sürmeye başlamıştım da zaten şimdi hafif yine göğüs ağrısı başladı ama yara yok sorum şu bu kremi sürünce bebeği emzirirken yıkıyormusunuz siliyormusunuz yoksa gerek yok mu ?