Feyyyzza Kızlar bu damla bir günde bitecek gibi değil. Bitmeden çöpe mi atiyorsunuz yarısından fazlası ziyan oluyor ya
mertveannesii_ Feyyyzza yaaa evet bende aynı durumdan muzdaribim yarısından fazlasını çöpe atmak zorunda kalıyorum umarım bi çözümünü bulan bir arkadaş vardır
Bebegimm1 Feyyyzza çöpe atmıyorum agız kısmını sitreçle sarıyorum hava girmiyor 1tupu 1hafta kullanıyorum
Sarikuzumalp Feyyyzza eşim cam şişede alıyor ağız kısmı plastik ordan çekiyorum ben şişe çok dayanıklı ve çok uzun zaman gidiyor epey de büyük taa biz bebeğim 6 aylıkken falan almıştık 21 aylık şuan
Bebegimm1 Feyyyzza bir sorun yasamadım zaten bir de az damlatıyorum her kullanmada çöpe atsam her ay 2 3 kutu almam gerekir kutusuda 35 40tl yazık yani suana kadar zararini gormedim 🤷♀️
Mhtttp Bebegimm1 yüklüyorum ama açılmıyor sanırım Trendyolda arama çubuğuna gifrer yazın çıkıyor 27.04 tl ye düşmüş ordada eczane gönderiyor aynısı zaten brn 20 lisini eczaneden 50 ye almıştım
Elif_Naz Onların kapakları geri kapatılıyor bitene kadar kullanabilirsiniz streçlede sarmaya gerek yok doktor bana günde dört defa damlat demişti o zaman çoğu bitiyor zaten 🥰
Ayazimm58 Feyyyzza Biz deniz suyu kullanıyoruz hem pratik ambalaj da hem de serum dan çok daha faydasını gördük, tavsiye ederim 😊 Sterimar marka