Brcfayrt oğlum 2 buçuk aylıkken olmuştum. Evde maske taktım. Ama yatarken onu da çıkartıyordum.Çok kötü olursam parol içmiştim . Kıştı portakal mandalina bile gaz yapar asidik diye çok yiyemiyordum. Benim vücut ağrım burun akıntım hapşırmam çok oldu bide ateş . Emzirdiğim için ilaçta kullanmadım 10 güne kendiliğinden geçti. 1 hafta kadar tat koku kaybı sürmüştü ekstra bir şey yapmadım açıkçası.