Hayalims Gamzecamtoplu boll bol emzirin sütünüz azsa mama takviyesi yapın ben öyle yaptım kendim şekerli şeyler yedim sürekli çikolata baklvaa vs sütümden bebeğe geçsin kan şekeri düşmesin diye 40 günün sonunda geçti
sagsbry Gamzecamtoplu benim bebeğim sarılık canım.. 58 günlük hala tam anlamıyla geçmiş değil.. Bol bol emzirmen gerekiyor.. Ben saat başı emziriyordum gece saat başı kalkıp bebeği uyandırıyordum ama ona rağmen hala geçmiş değil.. Eğer değeri yüksek değilse korkmana gerek yok zamanla geçiyor..
Benimo Gamzecamtoplu benim bebeğimde de vardı. 4 kilo üzeri doğdu ve sütüm gelmedi o dönemde. Mama verdim öyle geçti. Ama şimdi de sütüm gelmesine rağmen memeyi sadece gece kabul ediyor
Gamzecamtoplu sagsbry Değerine önce 20 dediler ışın verdiler sonra düştü geldi üç gün sonra 16 olmuş geri yine aldılar tedbir amaçlı çok korkuyorum ağlıyorum. Emmek istemiyor uyanmiyor
Hayalims Gamzecamtoplu kan şekeri düştüğü iç in uyuyor sürekli altını acın ayaklarıyla oynayın benim kızım altını açınca uyuniyordu
sagsbry Gamzecamtoplu zorla emzir canım üzülme.. Eğer emziremezsen daha kötü Olur ağzına şırıngayla süt sık..
Hayalims Gamzecamtoplu evet aldı benim için çok zorlu bi süreçti sütüm kesildi bu yüzden hatta 2 gün boyunca ışığın altında kaldı sonra geçti normal sarılık oldu sonra kilosu düştüğü için mama takviyesi yaptık 2 gun daha yattık kaldik şükür atlattık