Merhaba anneler oğlum alttan iki dişi görünmeye başladı ama çok huysuz eli hep ağzında ağlaması çoğaldı gece uykularından uyanıyor saatlerde eli ağzında bu süreci en az ağrı ile nasıl geçiririz jeller var sanıyorum kullanan var mı biz diş kaşıyıcı almıştık ama oğlum elinde çok tutamıyor henüz biz yapmaya çalışınca da ağlıyor sinirleniyor🥺