Gaffar93 kendınız yapsanıza, bız yogurdu kendımız yapıyoruz, yaptıgımız yogurtdan bır bardak (200 ml) bır bardakda sut, sutu ocaga alıp ısıtıyorum uzerınede yogurdu dokuyorum 5 dk sonra yogurt kesılıyor altını kapatıp sogumasını beklıyorum sogudukdan sonra tulbente dokup suzuyorum, ayrıca bır blendırda lor ve peynır altı suyunundan bırazını ezersenız labne peynırı oluyor