Kızlar iki gündür alerjimiz çoğaldı gece gündüz uykuları çok kötüydü zyrtec damla önerdi 7 damla günde bir kere 3 gün kullan dedi diyeti kaçırmışsındır dedi 10 ay 10 günlüğüz ama prospektüsü okudum iki yaş altı kullanılamaz diyo uyku hali yaptı iki saate yakındır uyanmıyo çok korkmaya başladım var mı kullanan😭😭😭