Nicunurse Merhabar yarın eşimin doğum günü ve 16 günlük bebeğimiz var nasıl birşey yapabilirim veya bildiğiniz söz falan var mı paylaşabileceğim
Pamuk_seker Nicunurse Ömrümün en güzel mevsimi sensin yazabilirsiniz Çekirdek aile masasi yemek yersiniz slayt yaparsiniz minnos tatli birsey olur 🥰
Giizz Nicunurse güldün güller açıldı penceremin demirlerinde. İyi ki geçtin dünyadan sahi ya doğmasaydın. Yapıştıırr 😂😂