Glsm11 Biz de aynısını yaşadık . İlk testte biraz geç kalmıştık sizin aksinize bir de beni içeri almadı hastane oğlumu tek aldı 3 4 kere uyandi durmadi sonra hemşire geçemedi dedi doktora yolladı daha sonra doktorumuz devlet Hastanesi’ne yönlendirdi orada daha detaylı bir test varmış ona girdik bir sorun çıkmadı .
Ben de çok korkmuştum ama sese tepkisi vardı anahtar falan sallıyordum hemen açıyordu gözlerini yine de insan bir sorun çıkmasın istiyor 💜💜