Karabiber57 Burada güzel arkadaşlıklar,güzel sohbetler çok iyi yürekli insanlar var bir soru soruyorsun bıkmadan,terslemeden anlamlı cevaplar veriyorlar böyle bir platformu bize sunduğun için teşekkür ederim ve siz güzel annelere de🌸💕
EsraArslan4525 Karabiber57 benim içinde çok iyi bi yer eşim instagram kullanmama izin vermiyor burasi oyuzden benim için çok iyi oluyo🤭
Karabiber57 3MelekAnnesi3 buradan ayrılmak istemiyorum ya inşallah vedalık birşey olmaz 🤗 gerçekten instagram yada wp dolanmak yerine sürekli kendimi burada buluyorum☺️
3MelekAnnesi3 Karabiber57 alışkanlık e et bende öyleyim ama eskisi kadar yorum yapcak veya sorcka bişeyim kalmadı 😂bebek büyükçe sanırım 😂
EsraArslan4525 Karabiber57 tabi ben happy moma daha çok alışmıştım burasi ilklerde bana biraz yabancı soguk geliyordu hani okulda sinifin değişir sonradan gelirsin alisamazsin ya benimde aynı öyle bi durum oldu😀😀